divendres, 30 de març del 2012

Després d´una llarga nit

 Hui ha sigut un dia llarg que ha arribat després d´una llarga nit, una nit que pensava que no acabava mai.

Un dia diferent als que tinc normalment.

Un dia en el que el meu cos ha estat ple de sensacions que feia molt de temps no sentia.

Un dia ple de rabia.

Un dia que he tornat a tindre la sensació de por , eixa sensació que em va turmentar tant de temps.

Un dia que he recordat moltes coses.

Un dia que me n´he adonat que oblidar és impossible.

Un dia que he pensat en abandonar, rendir-me i donar-me per vençuda.

Un dia que m´he sentit molt sola.

Un dia que sentit no tindre a ningú al meu costat.

Un dia que he sentit estar fora de moltes coses i situacions.

Un dia en que la meua ment ha treballat molt.

Un dia que el meu cos s´ha sentit mal en ell mateix.

Un dia que m´he sentit utilitzada per persones en situacions puntuals

I ara que ja està acabant este dia tan llarg segueix sentint tot el que he sentit hui.

Seguisc sentint la por que he sentit tot el dia,

Seguisc pensant en moltes coses.

Seguisc pensant que he estat utilitzada per algunes persones.

Seguisc pensant que estic sola i ningú està al meu costat quan ho necessite.

Seguisc pensant que oblidar és impossible.

Seguisc sentint la nesecitat d´abandonar i donar-me per vençuda.

Però després de deixar passar el dia he tret una conclusió.....segueixc sentint sensacions!!!!! i encara que les de hui no han sigut molt bones, demà en vindran de millors, o almenys això espere.

Ara tancaré els ulls, intentaré dormir, descansar i deixar que la meua ment s'agafe unes hores de descans.

Demà serà un altre dia i de segur que millor que hui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada