dimarts, 7 de febrer del 2012

El meu camí

Com saber si el que fem és el correcte????
Com saber si anem per bon cami?
Com saber si ens anirà be ?
Com saber si el que diguem en cada moment és el que cal?
Com saber a qui buscar per a demanar ajuda?
La veritat, el que deguem fer, el més important, l´amistad, l´amor,el  correcte........on trobem tot açò??

Totes estes preguntes i més son les que em faig al despertar cada mati.Em pare a pensar i pense....estaré fent-ho be?els agradarà a tots el que faig, dic o pense?Tenen tots  un moment en esta vida que els passa el que em passa a mi,no saber si seguir fent en el que faig o canviar de cami?o sols soc jo que vaig un poc despistà?

Estic en un punt de la meua vida que tot es una pregunta i no sé molt be qui em puga ajudar a trobar les respostes o si ho he de fer jo sola.
Tampoc sé si em donaren algun consell, si realment el seguiria perque fins a dia d´avui sempre he actuat conforme als meus ideals i pensant sempre en fer be, igual eixe es el meu problema, que pense massa en els demes i massa poc en mi, o no?no sé....no sé quin es el meu problema però el que si que pense es que tinc capacitat per poder fer-ho millor del que estic fent-ho, sinó no em preguntaria tanta cosa I tindria més respostes a les meues preguntes.

Sé que tot el que he fet, dit o pensat no ha segut sempre el més correcte, de vegades he fallat, ho sé perque algun dia he arribat a pensar que voldria tirar enrrere per canviar alguna cosa, però al fi i al cap crec que tampoc ho he fet tan malament, o això es el que pense jo.
No sé si tindre tanta pregunta es bo o no, no sé si trobare les respostes a totes elles, el que si se és que almenys intentaré buscar-les,per mi i per si alguna vegada algú es fa les mateixes preguntes que jo,no per donar-li les respostes sinó per indicar-li el cami per on pot trobar-les.I quin es el cami on estan les meues respostes?doncs, crec que seguiré fent el que faig, lluitant per el que vullc,ajudant als demés i esquivant cada obstacle que em trobe en el cami.
Sé que cada mati em faré moltes preguntes i que anire trobant les respostes però al mateix temps ixiran altres preguntes.
Sé que seré forta per poder arribar a la meua meta,o almenys ho intentaré, que a dia de hui es trobar les respostes que em faig cada matí, sé que hi ha molta gent al meu costat buscant tambe les seues respostes i no m´abandonarà en mig del cami, com tambe se que en eixe cami  anirà apareguent gent  que m´acompanyaran en el viatge de la vida.

Aleshores, no se encara la resposta a moltes de les meues preguntes, el que si se es que lluitaré per tobar-les i actuaré en cada moment com crega necessari per poder arribar a trobarles.
Áçò es una reflexió que faig perque sapigau el que senc ara mateix, sols donar les gràcies a tots els que m´acompanyen en aquest llarg camí en busca de totes les meues respostes.
M´encanta vore com al llarg del recorregut d´eixe cami apareixen persones tan meravelloses com les que tinc ara mateix al meu costat.Espere apareguen més i em dónen instruccions per anar responent a les meues preguntes.

1 comentari:

  1. Enhorabona pel blog Ana. Disfrutal molt i que tingues sort al llarg de la teua vida. Fes sempre el que el teu cor el dicte. Una abraçada ben forta wapa.

    ResponElimina