dilluns, 12 de novembre del 2012

Mirant endavant



Han estat uns dies intensos i plens d´emocións.


Dedes el dia que vaig rebre aquella telefonada proposant-me ser membre le la nova executiva comarcal, no he parat de pensar en que aquesta era la meua oportunitat per demostrar que tinc molta gana d´apendre i treballar amb i per a tots

Agraeix que la secretària Comarcal, Pepa Izquierdo comptarà en mi per formar part del seu equip, i li assegure que intentaré fer-ho el més bé que puga.

L´àrea que m´han assignat son els "moviments cívics"

Ara toca treballar de valent i demostrar a tota eixa gent que ens diu que tots som iguals, que no és així.

Nosaltres sabem fer un altre tipus de política i no pensant en interessos personals com ho fan molts.

Agraeixo les mostres d´afecte que he rebut desde dissabte i els ànims que em dona la gent al dir-me que estàn segurs que ho faré bé.

Les ganes d´apendre i treballar per tots s´apoderen de mi i estic segura que l´equip que formem la nova executiva comarcal treballarà de valent perquè som un equip amb ganes i molt compromesos amb el que anem a fer.

Gràcies per confiar en mi , no vos vaig a defraudar!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada