dilluns, 18 de juny del 2012

No cal títol......la lluna el triarà!!!

Ara de sobte has eixit de la meua vida, has eixit i per segona vegada.

Has desaparegut com ho fa la lluna quan deixe de vore-la.

Mirar-la em recorda a tu i cada nit quan no puc dormir, somnie en tu, i somnie que tornes per a donar-me aquelles abraçades que em feien desconnectar del món Sencer i feien que els sorolls no escoltara,fent-me sentir única i que algú cuidava de mi.

Ara ella cuida de mi, eixa que em vas regalar i que jo tant aprecie i tinc guardada com si fos un tresor.

Somnie en aquells "bon dia "que cada matí em donaves o aquelles hores mirant la tele com si estiguera al teu costat.

Se que sóc una somniadora però això em fa sentir be i la meua ment es manté en funcionament quan ho faig.

La teua presència note encara que no et vega o no senta el teu olor.

Em vas fer treure eixos somriures que tan dins de mi tenia i em vas fer veure que l'amistat apareix de sobte igual com ho vas fer tu.

A tu em vaig amarrar quan parlar necessitava, a tu, eixe que no em va posar pegues per escoltar-me.

He intentat a tu apropar-me sense cap resultat, però esperaré , esperaré fins que tu trobes el momernt de tornar a la meua vida.

En poc de temps , vaig aprendre moltes coses de tu.Vaig aprendre que la vida no és tan complicada com pensem i que en poc podem tirar endavant i que quan les coses van mal, de repent poden anar be

Si he demanar perdó ho faré, saps que no tinc cap problema en fer-ho i si he d'escoltar el que em dius també ho faré

He estat dies preguntant-me el perquè, el perquè de la teua distancia de sobte i no trobe ninguna resposta.

Entenc la teua postura encara que no sàpiga el motiu ja que abans de jutjar m´agrada pensar que tot és per alguna raó.

Tenim la mala costum de no demostrar el que sentim i igual jo vaig ser la culpable de tindre't tant prop de sobte i no dir-te-ho.Tenim la mala costum de sols apreciar el que tenim quan ja no ho tenim, i jo he sigut una de elles.

La teua amistat m´agradria tornar a tindre i que la distància no estiga present entre nosaltres.Poc més demane , amb això tindria prou!!!

Igual és tart però el meu cos necessitava escriure estes paraules, i necessitava que tu les llegires.

Ara és el teu moment, ara et toca a tu decidir perquè jo la decisió ja l'he pres, la meua postla meua postura no ha canviat .No m´agrada perdre a ningú de sobte i menys sense saber els motius.

Pren-te tot el temps que necessites, que jo no et posaré presses ni obstacles per a tornar a la meu vida.

Que la lluna cuide de tu i et faça llum quan no veges el teu camí!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada